راه اندازی رستوران با علیرضا کمالو

راه اندازی رستوران و فست فود از هر نوع و تبلیغات و برندسازی رستوران و افزایش فروش رستوران در مجموعه علیرضا کمالو

راه اندازی رستوران با علیرضا کمالو

راه اندازی رستوران و فست فود از هر نوع و تبلیغات و برندسازی رستوران و افزایش فروش رستوران در مجموعه علیرضا کمالو

علیرضا کمالو متخصص در راه اندازی رستوران اعم ار راه اندازی رستوران ایتالیایی , راه اندازی رستوران ایرانی , راه اندازی رستوران در تهران و نیز متخصص در افزایش فروش رستوران می باشد همچنین کلیه مراحل لازم برای باز کردن یک رستوران شامل تبلیغات رستوران و برندسازی رستوران , طراحی دکوراسیون رستوران و دیزاین رستوران و انواع تبلیغات چاپی را نیز انجام می دهد. برای سفارش پک های رستورانی , انواع ظروف رستورانی چاپی و جعبه های غذا نیز کافیست با ما تماس بگیرید.

بایگانی

راه اندازی رستوران ایتالیایی یکی از پرطرفدارترین انواع رستوران ها است و افراد زیادی تمایل به افتتاح رستوران ایتالیایی به ویژه جوان تر ها دارند. غذاهای ایتالیایی گرم , پر ادویه اما سالم و خوشمزه هستند و کمتر کسی را می توانید ببینید که به پیتزا یا پاستا علاقه نداشته باشد.


راه اندازی رستوران ایتالیایی


در این غذاها از مواد طبیعی مثل آرد تازه , تخم مرغ و سبزیجات تازه استفاده می شود. در صورتی که قصد راه اندازی رستوران ایتالیایی را دارید با ما همراه شوید و نکات لازم را در این خصوص فرا بگیرید. همچنین در برای راه اندازی رستوران ایتالیایی خود می توانید با مجموعه کمالو که سال ها تخصص و تجربه در زمینه راه اندازی رستوران و باز کردن آن را دارد مشاوره نمایید. 


راه اندازی رستوران ایتالیایی توسط تیم کمالو


ویژگی های رستوران ایتالیایی

اگر قصد  افتتاح و راه اندازی رستوران ایتالیایی را دارید بهتر است با سبک و سیاق رستوران های این کشور بیشتر آشنا شوید. غذاهای ایتالیایی روش پخت خاصی دارند که در ایران کمتر به آنها توجه می شود و اصولا مزه پیتزاهای ایتالیایی با پیتزاهایی که در ایران طبخ می شود تفاوت زیادی دارد. 



راه اندازی رستوران ایتالیایی و طراحی دکوراسیون رستوران


پاستا و پیتزا از مهمترین و پرطرفدارترین غذاهای ایتالیایی هستند همچنین طراحی دکوراسیون رستوران در این کشور نیز به سبک خاص خودشان انجام می شود و اصولا معماری ایتالیایی در تمامی دنیا مشهور است. کسی که قصد دارد برای راه اندازی رستوران ایتالیایی اقدام نماید باید به صورت کاملا حرفه ای با فرهنگ ایتالیا و طرز پخت و سرو انواع غذاها , پیش غذاها و نوشیدنی های این کشور آشنا باشد.


راه اندازی رستوران ایتالیایی و تبلیغات رستوران


طراحی دکوراسیون در راه اندازی رستوران ایتالیایی

طراحی دکوراسیون رستوران به سبک ایتالیایی از نکات مهم در راه اندازی رستوران ایتالیایی است.  یک فضای مناسب و یک سالن بزرگ برای راه اندازی یک رستوران ایتالیایی نیاز است زیرا سالن استفاده بیشتری در این نوع رستوران دارد و دلیوری در این نوع رستوران ها محدود است. همچنین آشپزخانه ای که برای پخت غذاهای ایتالیایی نیاز دارید حداقل باید 50 متر باشد. 


راه اندازی رستوران ایتالیایی و برندسازی رستوران


به صورت کلی برای راه اندازی رستوران ایتالیایی شما حداقل به 120 متر زیر بنا نیاز خواهید داشت که 50 متر آن برای آشپزخانه و 70 متر آن برای سالن استفاده می شود. مسئله مهم دیگر در افتتاح رستوران ایتالیایی دکوراسیون آن است. دیزاین رستوران و طراحی دکوراسیون آن معمولا با استفاده از نرم افزار و به صورت سه بعدی انجام می شود. اجزای دکوراسیون خود را با دقت کافی انتخاب کنید و برای طراحی داخلی آن می توانید با تیم کمالو تماس بگیرید. 


راه اندازی رستوران ایتالیایی و افزایش فروش رستوران


تجهیزات مورد نیاز در راه اندازی رستوران ایتالیایی

 راه اندازی رستوران ایتالیایی نیاز به تجهیزات خاصی برای پخت و سرو غذا دارد. تجهیزات یک رستوران ایتالیایی با یک رستوران سنتی تفاوت دارد. 

از مهمترین تجهیزاتی که برای راه اندازی رستوران ایتالیایی نیاز دارید می تواند شامل موارد زیر باشد:


راه اندازی رستوران ایتالیایی و راه اندازی رستوران در تهران


خمیر گیر پیتزا

پروفر پیتزا

فر صندوقی پیتزا

سرخ کن سیب زمینی اسکوفیر

گریل اسکوفیر

چدن صاف و شیار دار اسکوفیر

پاستا پز اسکوفیر

یخچال

فریزر

تاپینگ

دستگاه ظرف شوی

سینک

آبچکان

انواع میز کار

ماکروفر

هود

سانتریفیوژ

اکسسوری


راه اندازی رستوران ایتالیایی در تهران


طراحی منوی رستوران ایتالیایی

در راه اندازی رستوران ایتالیایی تالیف منو رستوران از اهمیت زیادی برخوردار است.

شما می توانید برای طراحی منو رستوران خود از بهترین رستوران های ایتالیایی الهام بگیرید. طراحی منو باید بر حسب توانایی های شما برای سرو غذا باشد. 


راه اندازی رستوران ایتالیایی و دیزاین رستوران


اگر برای طبخ یک غذای خاص تجهیزات مورد نیاز را ندارید و یا سرآشپزی که بتواند به خوبی این غذا را همچون آشپزهای حرفه ای ایتالیایی درست کند بهتر است آن را از لیست منوی خود حذف کنید و یا در ابتدا نیازهای لازم برای طبخ آن از جمله تجهیزات مناسب و سرآشپز حرفه ای را فراهم نمایید. 


راه اندازی رستوران ایتالیایی راه اندازی رستوران


منوی هر رستوران نشان دهنده هویت آن رستوران است و باید متناسب با نوع رستوران و دیزاین رستوران طراحی شود. کیفیت منو نیز باید به گونه ای باشد که با استفاده های متعدد خراب نشود و همچنین کاربری آسانی نیز داشته باشد.

برندسازی و تبلیغات رستوران ایتالیایی

مورد مهم دیگری که در هنگام راه اندازی رستوران ایتالیایی باید به آن توجه نمایید مسئله تبلیغات رستوران است.


هزینه راه اندازی رستوران ایتالیایی


برندسازی رستوران و تبلیغات رستوران به شما کمک می کند تا پس از راه اندازی رستوران ایتالیایی مشتریان بیشتری را جذب نمایید این کار در افزایش فروش رستوران شما بسیار موثر است.  برای مشاوره در زمینه راه اندازی رستوران ایتالیایی با مجموعه کمالو در تماس باشید 


راه اندازی رستوران ایتالیایی و راه اندازی رستوران و تبلیغات رستوران


این مجموعه کلیه مراحل راه اندازی یک رستوران موفق و بدون شکست را پس از سالها تخصص و تجربه در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد. اگر سرمایه و بودجه لازم برای رستوران و نیز علاقه کافی برای این کار را دارید در قدم اول با ما مشاوره کنید تا آنچه برای راه اندازی رستوران ایتالیایی نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهیم.

مشاوره راه اندازی رستوران ایتالیایی


kamalou.ir




0214492086


09123371123

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی