راه اندازی رستوران با علیرضا کمالو

راه اندازی رستوران و فست فود از هر نوع و تبلیغات و برندسازی رستوران و افزایش فروش رستوران در مجموعه علیرضا کمالو

راه اندازی رستوران با علیرضا کمالو

راه اندازی رستوران و فست فود از هر نوع و تبلیغات و برندسازی رستوران و افزایش فروش رستوران در مجموعه علیرضا کمالو

علیرضا کمالو متخصص در راه اندازی رستوران اعم ار راه اندازی رستوران ایتالیایی , راه اندازی رستوران ایرانی , راه اندازی رستوران در تهران و نیز متخصص در افزایش فروش رستوران می باشد همچنین کلیه مراحل لازم برای باز کردن یک رستوران شامل تبلیغات رستوران و برندسازی رستوران , طراحی دکوراسیون رستوران و دیزاین رستوران و انواع تبلیغات چاپی را نیز انجام می دهد. برای سفارش پک های رستورانی , انواع ظروف رستورانی چاپی و جعبه های غذا نیز کافیست با ما تماس بگیرید.

بایگانی

دیزاین رستوران , کافی شاپ , فست فود و کافه اساسی ترین اقدامی است که برای راه اندازی این گونه فضاها نیاز است. دیزاین و طراحی دکوراسیون رستوران و کافه به روشهای مختلفی می تواند انجام شود این روشها شامل روش های سنتی و مدرن است و شما می توانید برای دیزاین رستوران خود از ایده های فانتزی و خلاقانه خود نیز استفاده نمایید. 


دیزاین رستوران


چیزی که مهم است ایجاد فضایی گرم و صمیمی برای گرد هم جمع شدن افراد شامل جمع های دوستانه , خانوادگی و حتی کاری است. بسیاری از افراد ترجیح می دهند قرار های کاری مهم خود را در کافه یا رستوران برگزار کنند و ایجاد فضایی دنج و راحت برای صحبت های کاری یکی از نکاتی است که در دیزاین رستوران خود باید در نظر بگیرید. 


دیزاین رستوران  و طراحی دکوراسیون رستوران


در طراحی دکوراسیون و فضای داخلی رستوران خلاقیت نقش مهمی دارد و به کارگیری روشهای خلاقانه و ایده های ناب برای طراحی فضای داخلی رستوران و کافه نقش مهمی در افزایش فروش رستوران دارد زیرا بهتر و بیشتر باعث جذب مشتری می شود و ذهنیت بهتری از رستوران شما در نظر مشتری شکل می گیرد. 


دیزاین رستوران و راه اندازی رستوران


همچنین بسیاری از افراد ترجیح می دهند غذای خود را در دکوراسیونی متفاوت صرف نمایند از این رو دیزاین خلاقانه می تواند نظر مشتری را نسبت به رستوران شما جلب نماید. 


ایده هایی برای دیزاین رستوران 

دیزاین رستوران هم نیازمند توجه به دکوراسیون داخلی است و هم نمای خارجی آن باید مورد توجه قرار گیرد. 


دیزاین رستوران و افزایش فروش رستوران


یکی از مسائل مهم در دیزاین خارجی تابلوی رستوران است شما می توانید طراحی نمای خارجی رستوران چیزی است که در نظر اول به چشم مشتری می آید و تابلوی رستوران نیز نقش اساسی در این مورد بازی می کند. نورپردازی تابلوی رستوران و نمای خارجی از نکات مهم در طراحی دکوراسیون رستوران است همچنین نورپردازی در نمای داخلی نیز بسیار مهم است. 


دیزاین رستوران و تبلیغات رستوران


ایجاد نورپردازی مناسب برای فضای داخلی رستوران بسیار مهم است برای این کار می توانید از انواع لامپ های تزئینی و زیبا در رنگ های مناسب استفاده نمایید. برای صرف غذا نور اهمیت زیادی دارد نورپردازی نه آنقدر باید کم باشد که دید مشتری دچار اختلال شود و نه آنقدر زیاد که چشم مشتری را بزند بنابراین انتخاب منابع نورپردازی در دیزاین رستوران یک مسئله اساسی است.


مشاوره دیزاین رستوران و راه اندازی رستوران ایرانی


رنگ دیوارها و سقف و در واقع رنگ غالب در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران بسیار مهم است شما می توانید از رنگ های گرم و صمیمی مثل کرم و شکلاتی برای این کار استفاده نمایید.


دیزاین رستوران و راه اندازی رستوران در تهران


 رنگ وسایل و تزئینات داخل رستوران نیز اهمیت زیادی دارد. میز , صندلی , پرده ها , کف و سایر اجزای رستوران باید در هماهنگی کامل با یکدیگر بوده و یا هارمونی مناسبی ایجاد نمایند و دارای رنگ مناسبی نیز باشند. برای این کار می توانید از کاغذ دیواری , سنگ , چوب , دیوار پوش و ... برای نمای داخلی استفاده کنید. انتخاب نوع میز و صندلی با توجه به سبک دکوراسیون اعم از سنتی و مدرن انتخاب می شود. 


دیزاین رستوران و خدمات راه اندازی رستوران ایتالیایی


خدمات کمالو در دیزاین رستوران 

در صورتی که از قصد راه اندازی رستوران از صفر را دارید ما آماده ایم تا به شما در انجام کلیه مراحل باز کردن رستوران شامل تبلیغات رستوران , دیزاین رستوران , برندسازی رستوران و طراحی داخلی و خارجی آن و خرید تجهیزات مناسب و طراحی منوی رستوران به شما کمک نماییم. 



دیزاین رستوران و برندسازی رستوران


دیزاین رستوران خود را به ما بسپارید و بهترین نتایج را انتظار داشته باشید دیزاین رستوران به گونه ای انجام می شود که باعث افزایش فروش رستوران شما شده و متناسب با نوع رستوران انجام می گردد


دیزاین رستوران و خدمات طراحی دکوراسیون رستوران


راه اندازی رستوران ایرانی , راه اندازی رستوران ایتالیایی و راه اندازی رستوران در تهران تخصص ماست با ما در تماس باشید. 


kamalou.ir




0214492086


09123371123

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی