راه اندازی رستوران با علیرضا کمالو

راه اندازی رستوران و فست فود از هر نوع و تبلیغات و برندسازی رستوران و افزایش فروش رستوران در مجموعه علیرضا کمالو

راه اندازی رستوران با علیرضا کمالو

راه اندازی رستوران و فست فود از هر نوع و تبلیغات و برندسازی رستوران و افزایش فروش رستوران در مجموعه علیرضا کمالو

علیرضا کمالو متخصص در راه اندازی رستوران اعم ار راه اندازی رستوران ایتالیایی , راه اندازی رستوران ایرانی , راه اندازی رستوران در تهران و نیز متخصص در افزایش فروش رستوران می باشد همچنین کلیه مراحل لازم برای باز کردن یک رستوران شامل تبلیغات رستوران و برندسازی رستوران , طراحی دکوراسیون رستوران و دیزاین رستوران و انواع تبلیغات چاپی را نیز انجام می دهد. برای سفارش پک های رستورانی , انواع ظروف رستورانی چاپی و جعبه های غذا نیز کافیست با ما تماس بگیرید.

بایگانی

راه اندازی رستوران یکی از مشاغل جذاب و پر طرفدار است که بسیاری از افراد را به سمت خود می کشاند. بسیاری از افراد زمانی که سرمایه ای به دست می آورند تصمیم می گیرند تا رستورانی داشته باشند و با سرمایه گذاری در این راه به کسب درآمد برسند. 


راه اندازی رستوران


اما باید بدانید که راه اندازی یک رستوران کار آسانی نیست و مشکلات و سختی های خاص خود را دارد. البته این به این معنی نیست که قصد داریم شما را ناامید کنیم بلکه منظور و هدف ما این است که شما را با مراحل این کار آشنا کنیم تا بتوانید بهترین بازدهی را از این سرمایه گذاری داشته باشید و بدون شکست رستوران خود را راه اندازی نموده و تا سالیان سال از آن کسب درآمد نمایید. 


خدمات راه اندازی رستوران با مشاوره در تیم کمالو


برای آشنایی با مراحل طراحی رستوران با ما همراه باشید 

راه اندازی رستوران و توجه به نوع رستوران 

اولین مسئله در راه اندازی یک رستوران این است که اصولا چه نوع رستورانی را مد نظر دارید شما می توانید نسبت به 

راه اندازی رستوران ایرانی 

راه اندازی رستوران ایتالیایی 

راه اندازی رستوران بین المللی 

و سایر انواع رستوران اقدام نمایید. 


راه اندازی رستوران شامل راه اندازی رستوران ایتالیایی و راه اندازی رستوران ایرانی


انتخاب نوع رستوران به میزان زیادی به سلیقه و نیز شرایط و موقعیت رستوران بستگی دارد. مکان رستوران در انتخاب نوع رستوران بسیار موثر است. اگر مکان رستوران از قبل مشخص شده است در انتخاب نوع رستوران برای راه اندازی دقت زیادی داشته باشید برای این کار می توانید با مجموعه کمالو مشورت نمایید 


راه اندازی رستوران و طراحی دکوراسیون رستوران


و با اصول این کار آشنا شوید. زیرا موقعیت رستوران شما از قبل مشخص است و باید با توجه به شرایط و موقعیت نوع رستوران انتخاب شود. اما اگر هنوز مکان خاصی برای آن در نظر نگرفته اید نوع رستوران را انتخاب کنید و با توجه به آن موقعیت رستوران خود را مشخص نمایید. 


راه اندازی رستوران و تبلیغات رستوران


مراحل مختلف راه اندازی رستوران 

برای افتتاح رستوران مراحل زیادی را پشت سر باید بگذارید اما شاید یکی از هیجان انگیز ترین مراحل آن انتخاب نام رستوران باشد. نام رستوران شما اگر چه به سلیقه شما بستگی دارد اما باید هویت و شناسنامه رستوران شما نیز باشد و با توجه به نوع غذایی که در آن ارائه می کنید انتخاب شود. برای مثال شما از نام های سنتی برای یک رستوران ایتالیایی نمی توانید استفاده کنید زیرا این نام در برگیرنده فعالیت و هویت رستوران شما نیست. 


راه اندازی رستوران و برندسازی رستوران


برای راه اندازی رستوران شما نیاز به مجوزهای لازم دارید که مراحل اداری مختلفی را برای گرفتن آنها باید طی کنید و یک پروسه زمانبر است از این رو باید هر چه سریعتر نسبت به دریافت آنها اقدام نمایید. البته پیش از این کار باید بودجه و هزینه راه اندازی رستوران خود را مشخص نمایید.


راه اندازی رستوران در تهران با مشاوره کمالو و تبلیغات رستوران


 سرمایه شما می تواند از راههای مختلفی تامین شود شما ممکن است از سرمایه و پس انداز شخصی خود استفاده کنید یا وام بگیرید و یا یک سرمایه گذار جذب نمایید اما مهم است که میزان بودجه خود را مشخص کنید و بسنجید که آیا از پس از راه اندازی رستوران برخواهید آمد یا نه؟


راه اندازی رستوران و افزایش فروش رستوران


طراحی دکوراسیون داخلی رستوران و دیزاین آن 

پس از مشخص شدن میزان بودجه و مکان رستوران اکنون نوبت به تجهیز آن می رسد. خریداری تجهیزات مناسب در آشپزخانه و نیز وسایل و لوازم مورد نیاز در طراحی دکوراسیون رستوران مسائل مهمی هستند که باید برای راه اندازی رستوران انجام دهید. دیزاین رستوران روی رضایت مندی مشتری بسیار تاثیر گذار است و همچنین نشان دهنده ذوق و سلیقه صاحب رستوران می باشد.


راه اندازی رستوران و تالیف منوی رستوران


 توجه داشته باشید که طراحی دکوراسیون رستوران باید متناسب با نوع رستوران , نوع غذاها و نام رستوران باشد. شما می توانید از یک طراحی مدرن برای رستوران ایتالیایی خود استفاده کنید و یا از ترکیبی از دکوراسیون ملل مختلف برای راه اندازی رستوران بین المللی خود استفاده نمایید. برای خریداری تجهیزات مورد نیاز در آشپزخانه جهت راه اندازی رستوران نیز می توانید با یک کارشناس آگاه در این زمینه مشاوره نمایید. 


راه اندازی رستوران و مشاوره دیزاین رستوران


برندسازی و تبلیغات رستوران 

نکته ای که در راه اندازی رستوران بسیار مورد اهمیت است بحث تبلیغات آن است. برای برندسازی رستوران خود بهتر است از روشهای مدرن تبلیغات مثل تبلیغات چاپی و استفاده از پک رستورانی با نام و آرم رستوران تان استفاده نمایید تا نام رستوران شما در ذهن مشتری ماندگار شود. استفاده از تبلیغات دیجیتال نیز در این راه بسیار کمک کننده است.


راه اندازی رستوران درتهران و راه اندازی رستوران ایرانی


 تیم تخصصی کمالو در برندسازی رستوران و تبلیغات رستوران تخصص و مهارت دارد و همچنین کلیه تبلیغات چاپی مورد نیاز رستوران را نیز با کیفیت بالا انجام می دهد. این مجموعه قادر است در تمامی مراحل مختلف راه اندازی رستوران و باز کردن یک رستوران موفق به شما کمک نماید و هر گونه مشاوره و راهنمایی را در این خصوص برای شما انجام دهد. 


هزینه راه اندازی رستوران در تهران و مشاوره راه اندازی رستوران


در صورتی که برای افزایش فروش رستوران  و تالیف منو رستوران خود نیاز به مشاوره دارید نیز تیم کمالو آماده همکاری با شما می باشد. 

کافیست از وب سایت ما بازدید نمایید 

یا با شماره های زیر تماس بگیرید. 


راه اندازی رستوران با علیرضا کمالو



kamalou.ir




0214492086


09123371123

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی